REFERENCJE ORAZ OPINIE UCZESTNIKÓW :
Z prawdziwa przyjemnoscia uczestniczylam w Panstwa szkoleniu w
niedziele 3.03.2013 w Krakowie. Chcialam ta droga wyrazic swoje
uznanie dla profesjonalnego, rzetelnego sposobu przeprowadzenia
szkolenia z doskonalym wykorzystaniem czasu, w dobrym tempie , ze
znajomoscia tematu i - co najwazniejsze - z solidna dawka przydatnych
informacji. Dziekuje i pozdrawiam
Witam, panie Przemku
z opóźnieniem, ale pragnę bardzo podziękować za tak ciekawe i poprowadzone z dużym zaangażowaniem warsztaty metodyczne dla początkujących lektorów. Nasze obie Panie były więcej niż bardzo zadowolone i co szczególnie podkreślały, że każda minuta szkolenia została wykorzystana bardzo efektywnie.
Dziękujemy i na pewno skorzystamy z innych szkoleń w Państwa ofercie.
Pozdrawiam serdecznie,
Director of Studies
Multi Soft Lingua, Multimedialne Studio Lingwistyczne
Przy okazji chciałam powiedzieć, że cieszę się, że wzięłam udział w tych warsztatach, ponieważ nie tylko poznałam nowe metody i techniki prowadzenia gier i zabaw, ale przede wszystkim zmienił się mój pogląd na temat gier. Warsztaty były niezwykle ciekawe i rozwijające, myślę, że każdy nauczyciel powinien z nich skorzystać.
(...)chciałabym podziękować za bardzo interesujące szkolenie, cieszę się, że się zdecydowałam wziąć w nim udział. Wyniosłam bardzo dużo treści. Mam jeszcze jedną prośbę, na koniec szkolenia rozdał Pan nam trzy gry do przeanalizowania w grupach. Nie mogę sobie przypomnieć na czym polegała ta III gra, czy mógłby mi Pan w skrócie ją opisać, po prostu wyleciała mi z głowy, a pamiętam, że właśnie ta bardzo mi się spodobała :-)
szkolenie-warsztaty były naprawdę na bardzo fajnym poziomie. Bardzo mi się podobały i naprawdę wiele z nich wyniosłam, dlatego bardzo proszę o zachowanie mojego mail'a i gdyby Pan coś jeszcze organizował lub szkoła Promentis to proszę przesłać mi wiadomość z taką informacją.
Szkolenie bardzo nam się podobało, prosimy o info, jak znowu będzie coś ciekawego.
Przesyłam ocenę Szkolenia wrażenia jak najbardziej pozytywne
|